Договір публічної оферти

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)про надання послуг з вивчення англійської мови в режимі онлайн
Цей договір оферти є публічним і згідно із положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України його умови є однаковими для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважається акцептом даної оферти (надалі «Договір») Замовником та Виконавцем.
Дана публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, що бажають скористатися послугою і мають технічну можливість одержання послуги.
ФОП Корнієнко Д.І., іменований далі «Виконавець», з одного боку, та будь-яка фізична особа, яка звернулася до Виконавця для отримання послуг за цим Договором, іменована далі «Замовник», в подальшому разом іменуються Сторони, а кожна окремо Сторона, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, уклали цей Договір публічної оферти на надання послуг мовного онлайн-курсу медичної англійської мови в мережі Інтернет.
1. Терміни та визначення
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти публічний договір про надання послуг з вивчення медичної англійської мови в режимі онлайн на умовах, що викладені у даному Договорі.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.
1.3. Виконавець – ФОП Корнієнко Д.І., надає послуги визначені даним Договором, інформація розміщена на веб-сторінці Виконавця за посиланням: http://codeblack.com.ua
1.4. Замовник – фізична та/або юридична особа, користувач сервісу, який здійснив замовлення на сайті http://codeblack.com.ua та оплату будь-яким доступним способом.
1.5. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
1.6. Суб'єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її персональних даних.
1.7. Згода суб'єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки.
2. Предмет договору та загальні положення
2.1. Виконавець на умовах цього публічного договору пропонує та зобов'язується після акцептування даного Договору надати Замовнику послуги з навчання на курсах медичної англійської мови Code Black в режимі онлайн (надалі – Послуги), а Замовник – прийняти і оплатити послуги на умовах, визначених в цій оферті.
2.2. Предметом договору є надання Виконавцем освітніх послуг Замовнику, спрямованих на підвищення рівня володіння англійською мовою в інтерактивному режимі онлайн за допомогою відеозв'язку Zoom або Skype.
Форми навчання з викладачем:
- індивідуально- у групі- розмовний клуб
2.3. Усі інтелектуальні права на освітній продукт, доступ до якого надається (включаючи, але не обмежуючись правами на будь-які бази даних, графічні зображення, фотографії, відео- та звукозаписи, тексти, а також інші об'єкти авторського права), супроводжуючі його матеріали належать Виконавцю виключно.
2.4. Замовник, що уклав Договір і проходить курс, підтверджує, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання договору.
2.5. Всі умови даного Договору є обов'язковими як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами даного Договору.
2.6. Заняття можуть записуватися Виконавцем для контролю якості. Замовник не має права здійснювати власні записи без письмового дозволу. Порушення тягне штраф у розмірі 5000 грн та негайне розірвання договору.
3. Порядок укладення договору
3.1. Акцепт здійснюється одним із способів:
- оплатою послуг будь-яким способом після ознайомлення з описом послуг на сайті- натисканням кнопки "Замовити", "Оплатити" або аналогічних- заповненням форми замовлення на сайті- фактичним використанням послуг
3.2. Факт ознайомлення з офертою презюмується при перебуванні на сайті понад 60 секунд з переходом на сторінки з описом послуг. Дані про відвідування автоматично фіксуються технічними засобами сайту.
3.3. Замовник підтверджує ознайомлення з офертою фактом:
- перегляду сторінок сайту з послугами- здійснення будь-яких дій (натискання, скролінг, заповнення форм)- подальшої оплати послуг
Технічні дані сайту (IP, час перебування, переглянуті сторінки) є достатнім доказом ознайомлення.
3.4. Акцепт умов Договору означає повне і беззастережне прийняття Замовником всіх умов Договору, без будь-яких виключень та/або обмежень.
3.5. Термін акцепту необмежений.
3.6. Замовнику, що прийняв положення Договору і здійснив оплату послуг, на зазначену ним електронну пошту направляється посилання із доступом до організації навчального процесу.
3.7. Послуги за цим Договором вважаються наданими Виконавцем з моменту закінчення онлайн-заняття (незалежно від того, чи приймав у ньому участь Замовник).
3.8. Всі претензії Замовника з питань надання послуг за цим Договором приймаються Виконавцем до розгляду в письмовій формі, протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту надання послуг. Виконавець розглядає отриману від Замовника претензію протягом 30 (тридцяти) днів з дня її одержання. Претензії, отримані Виконавцем після означеного строку, не розглядаються.
3.9. У разі якщо протягом строку, визначеного п. 3.8 цього Договору, Виконавець не отримав претензію, вважається, що послуги надані Виконавцем належним чином, в повному обсязі, без зауважень.
4. Порядок розрахунків
4.1. Виконавець надає послуги відповідно до встановленої вартості, зазначеної за посиланням на сайті: https://codeblack.com.ua/courses/ua.
4.2. Виконавець залишає за собою право змінювати встановлені тарифи у разі зміни ринкових умов або за інших суттєвих обставин з попередженням на сайті за 7 днів.
4.3. Замовник може оплатити вартість послуг шляхом 100% передплати, оплати частинами (50% передоплата та 50% по завершенню половини курсу) або оплати кожного заняття окремо будь-яким доступним способом.
4.4. Послуги вважаються оплаченими з моменту отримання підтвердження про зарахування коштів на рахунок Виконавця.
4.5. Повернення коштів за послуги:
- протягом 3 днів з оплати – якщо НЕ розпочато надання послуг, за вирахуванням 440 грн адміністративних витрат- протягом 24 годин з першого заняття – якщо пройдено не більше одного заняття, за вирахуванням вартості проведеного заняття та 440 грн- повернення НЕ передбачене – якщо пройдено два і більше занять
4.6. Кошти повертаються протягом 14 календарних днів з дня отримання Виконавцем письмової заяви Замовника.
4.7. У разі пропуску/відміни/переносу Замовником занять менше ніж за 24 години з будь-яких причин – сплачені кошти не повертаються.
4.8. Сплачені кошти за будь-які послуги, що були оплачені за умовами акції, поверненню не підлягають.
4.9. При несвоєчасній оплаті доступ блокується автоматично. Відновлення можливе лише після повної доплати + 10% пені за прострочення.
4.10. При виявленні порушення платіжної дисципліни (спірні транзакції, повернення платежів через банк без законних підстав) Виконавець має право:
- негайно призупинити надання послуг
- стягнути неустойку у розмірі 10% від суми договору
- розірвати договір в односторонньому порядку

5. Технічні вимоги до обладнання
5.1. Замовник зобов'язаний дотримуватися наступних технічних вимог до програмного забезпечення та обладнання:
- Комп'ютер (стаціонарний або ноутбук)- Операційні системи: Windows 8-10 або Mac OS- Навушники, мікрофон, web-камера- Браузери Google Chrome- 4 Гб оперативної пам'яті (або більше)- Стабільний інтернет не менше 5 Мбіт/с
5.2. Виконавець не несе відповідальності у випадку недотримання Замовником вимог, зазначених в пункті 5.1. Договору.
5.3. У випадку виникнення проблем з доступом, Замовник може звернутися до менеджера по роботі з клієнтами, який працює з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 17:00 за контактами, вказаними на сайті.
6. Права та обов'язки Сторін
6.1. Виконавець зобов'язаний:
- Надавати послуги, вказані в п.2.1. цього Договору, належним чином і в строк відповідно до умов цього Договору
6.2. Виконавець має право:
- Вимагати від Замовника виконання зобов'язань за цим Договором- В односторонньому порядку відмовитися від виконання цього Договору або призупинити його виконання за наявності підстав, визначених Договором- Залучати для виконання послуг третіх осіб
6.3. Замовник зобов'язаний:
- Своєчасно оплачувати послуги Виконавця згідно умов цього Договору- Дотримуватись правил надання послуг згідно умов Договору- Не передавати доступи третім особам- Не здійснювати записи занять без письмового дозволу Виконавця
6.4. Замовник не має права:
- Використовувати товарні знаки, логотипи Виконавця без дозволу- Створювати схожі назви курсів- Залучати викладачів Виконавця протягом 2 років після завершення навчання
6.5. Замовник протягом 6 місяців після завершення навчання зобов'язується:
- не використовувати авторські матеріали Виконавця у власній діяльності
- зберігати конфіденційність методик навчання
- не залучати викладачів Виконавця для конкуруючих проєктів

7. Відповідальність та обмеження
7.1. Відповідальність Виконавця обмежена сумою оплати за послуги.
7.2. Виконавець НЕ відшкодовує:
- непрямі збитки, упущену вигоду- моральну шкоду- витрати на альтернативне навчання
7.3. Виконавець не несе відповідальності за:- незаконні дії інших Замовників курсу- використання навчальних матеріалів в цілях, що не відносяться до курсу- будь-який збиток, нанесений Замовнику в результаті надання останнім доступу третім особам- технічні збої інтернет-провайдера Замовника
7.4. Санкції за порушення прав інтелектуальної власності
- попередження + блокування доступу (24 години)- штраф 3x вартості курсу + блокування (72 години)- штраф 10x вартості курсу + безстрокове блокування + судовий позов
7.5. Результат навчання залежить від індивідуальних здібностей, мотивації та регулярності занять Замовника. Виконавець забезпечує надання послуг належної якості, але не гарантує досягнення конкретних результатів.
8. Форс-мажор
8.1. У разі війни, надзвичайного стану, стихійних лих, технічних збоїв Виконавець:
- не несе відповідальності за затримки/неможливість надання послуг- має право призупинити послуги без повернення коштів- переносить строки надання послуг на період після припинення обставин
8.2. При виникненні претензій Замовник зобов'язується спочатку звернутися до Виконавця у письмовій формі та надати 10 робочих днів для вирішення спірного питання до оприлюднення будь-яких оцінок чи відгуків.
9. Персональні дані
9.1. Замовник надає згоду на обробку персональних даних Виконавцем з метою забезпечення реалізації договірних відносин.
9.2. Згода на обробку персональних даних діє 3 роки з останнього звернення.** Відкликання згоди не звільняє від виконання договірних зобов'язань.
9.3. Замовник надає згоду на отримання інформаційних повідомлень про послуги Виконавця.
10. Електронний документообіг
10.1. Електронні документи та повідомлення, надіслані ОФІЦІЙНИМИ каналами Виконавця (email з домену, офіційні повідомлення на платформі), мають юридичну силу.
10.2. Повідомлення в месенджерах, соцмережах, неофіційні канали є інформаційними та не створюють юридичних зобов'язань.
10.3. Виконавець залишає за собою право виправляти технічні помилки, опечатки в документах без попередження. Зміни не впливають на вже укладені договори.
11. Інші положення
11.1. Замовник підтверджує, що отримав достатню інформацію про систему навчання та повний спектр послуг, передбачених Договором.
11.2. Договір діє до моменту спливу 1 (одного) місяця від дня завершення курсу відповідно до обраного Замовником курсу.
11.3. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку невиконання Замовником своїх обов'язків за цим Договором.
11.4. Усі спори розглядаються виключно судами за місцезнаходженням Виконавця (м. Київ). Претензійний порядок обов'язковий.
11.5. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього Договору, регулюються нормами чинного законодавства України.
11.6. Заняття вважається проведеним, якщо Замовник:
- не з'явився без попередження за 24 години
- приєднався пізніше ніж на 15 хвилин
- покинув заняття раніше ніж за 15 хвилин до завершення

12. Реквізити виконавцяФОП Корнієнко Д.І.Код ЄДРПОУ: 3534105158Платник єдиного податку 2ї групиНазва банку: АТ «Універсал Банк»Рахунок в форматі IBAN: UA523220010000026006310009109Код Банку (МФО): 322001e-mail: moc.liamg%40au.kcalbedoc